linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Od 1 lutego 2021 można składać wniosek w programie Rodzina 500+ - Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim

Od 1 lutego 2021 można składać wniosek w programie Rodzina 500+

Złóż wniosek w bankowości internetowej!

Obowiązujący okres to 2019/2021:

  • od 1 lipca 2019 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,
  • od 1 sierpnia 2019 r. złożysz wniosek papierowo i elektronicznie,
  • do 31 maja 2021 r. musisz złożyć wniosek.

Złożenie wniosku w okresie od 1 grudnia 2019 r. do 31 stycznia 2020 r. oznacza, że świadczenie, z wyrównaniem jedynie od miesiąca złożenia wniosku, zostanie wypłacone najpóźniej do 29 lutego 2020 roku.

Kolejny okres – 2021/2022 – od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r.:

  • od 1 lutego 2021 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,
  • od 1 kwietnia 2021 r. złożysz wniosek papierowo i elektronicznie,
  • do 31 maja 2022 r. musisz złożyć wniosek.

 

Wypłata świadczenia wychowawczego na okres 2021/2022 uzależniona jest od miesiąca, w którym zostanie złożony wniosek.

Kiedy otrzymasz świadczenia po złożeniu wniosku?

  • do 30 kwietnia 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca 2021 r.
  • od 1 maja do 31 maja 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca 2021 r.
  • od 1 czerwca do 30 czerwca 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia 2021 r.
  • od 1 lipca do 31 lipca 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 30 września 2021 r.
  • od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 października 2021 r.

 

Jak wypełnić wniosek Rodzina 500+ za pomocą bankowości elektronicznej:

Krok 1: Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej Banku i przejdź do opcji „Wniosek Rodzina 500+”. Część pól zostanie wypełniona automatycznie na podstawie danych umieszczonych w systemie bankowości elektronicznej Banku, np. imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania czy rachunek bankowy, na który będą trafiać środki. Istnieje możliwość wyboru innego rachunku niż rachunek w Banku.

Krok 2: Wysłany wniosek możesz pobrać i samodzielnie zapisać tylko raz, od razu po jego wypełnieniu. Jednak potwierdzenie wysłania wniosku oraz status jego obsługi są dostępne do pobrania w systemie bankowości elektronicznej przez 10 lat od momentu wysłania wniosku.

Krok 3: Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku jego obsługa przez Bank jest zakończona. Wniosek zostaje przekierowany do państwowego systemu informatycznego Emp@tia.