linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bankowość elektroniczna - Bank Spółdzielczy w Starogardzie Gdańskim

Bankowość elektroniczna

Wpisywanie hasła i kodu SMS
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa sygnały od godziny 22:00 27 września 2019 przy autoryzacji przelewów wpisywanie hasła i kodu SMS odbywać się będzie w dwóch odrębnych polach, zamiast w jednym jak dotychczas. Zmiana podyktowana jest potrzebą zwiększenia jednoznaczności, czytelność i łatwość obsługi. Inne zasady autoryzacji nie zmieniają się. Prosimy o zwrócenie na to uwagi.

Szanowni Państwo,
ze względu na zmiany Ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw, informujemy, iż wycofane z oferty zostają tokeny RSA oraz ulega zmianie sposób logowania do Bankowości Internetowej.

Z tokenów RSA można korzystać tylko do 13 września 2019 roku.
Aby korzystać aktywnie z Bankowości Internetowej po 14 września, prosimy o zmianę metody logowania/autoryzacji na mobilny Token SGB lub kody SMS, przez:
1. Złożenie wniosku w Bankowości Internetowej – po zalogowaniu należy wybrać nowy wniosek w sekcji ZAPYTANIA i ZMIANY.
2. Kontakt z Infolinią – od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 22:00 pod numerem 800 888 888 (bezpłatna infolinia),
3. Kontakt z placówką banku – adresy oraz dane kontaktowe placówek Banku znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.bs-starogard.pl

Zmianie ulegną zasady stosowania haseł stałych do logowania i kodów SMS do autoryzacji:
1. Podczas logowania oprócz loginu i hasła wymagane będzie również podanie jednorazowego kodu SMS otrzymanego z banku.
2. Podczas autoryzacji transakcji otrzymany kod SMS należy poprzedzić hasłem służącym do logowania – w jednym polu.

Jednocześnie informujemy, ze w dniu 8 września 2019 zmieniony zostanie również prezentowany numer nadawcy w wiadomościach tekstowych SMS z „661 00 12 12” na „SGB”.

Poniżej zamieszczone są zaktualizowane przewodniki dla klientów oraz filmy instruktażowe dotyczące Tokena mobilnego SGB.

Call Center:

801 34 00 08 dla połączeń krajowych (opłata jak za połączenie lokalne)

+48 61 647 28 90 dla połączeń komórkowych lub z zagranicy (opłata wg cennika operatora)

 3D Secure – wygoda i bezpieczeństwo płatności kartami  przez internet

Cyberbezpieczeństwo – materiały edukacyjne

Pliki do pobrania:

Przewodnik SGB24 – obowiązujący od 14.09.2019.pdf

Przewodnik duże firmy i MSP – obowiązujący od 20.12.2018.pdf 

Token mobilny SGB – film instruktażowy

Przewodnik mobilny Token SGB

Jak dodać kartę SGB do Apple Pay

Import_i_eksport_danych.pdf 

Import_danych_w_Usłudze_Bankowości_Elektronicznej_SGB24_05-12-2016.pdf 

Instrukcja_konfiguracji_przeglądarek.pdf 

Konfiguracja_przegladarek-problemy_z_apletem.pdf 

Konfiguracja_przeglądarek_internetowych_poprzez_wyłączenie_protokołu_SSL…pdf

Godziny_Graniczne_realizacji_zleceń_za_pomocą_BE_SGB.pdf 

czytnik_kart_1.5_przegladarki_32bit.zip 

czytnik_kart_2.5_przegladarki_64bit.zip